Gaat alles wel zoals u wilt?

Ook als u er niet bent?

Wij helpen u!

Als u in uw bedrijf aanwezig bent gaat natuurlijk alles zoals u dit heeft bedacht. Maar hoe gaat het als u er eens een keer niet bent?

Houden wij uw medewerkers zich dan wel aan de afspraken en verlenen ze die top service?
Krijgt uw gast wel het gevoel dat deze centraal staat. 
En hoe gaat het eigenlijk als u er wel bent, maar even niet in de buurt? 

Met een mystery shopper krijgt u een duidelijk en objectief beeld over hoe uw gasten uw bedrijf ervaren. Samen met ons stelt u de criteria op, waarop beoordeeld moet worden. Vervolgens sturen wij een mystery shopper langs en ontvangt u een uitgebreide rapportage. Dan weet u zeker dat er wel een duurder glas wijn wordt aanbevolen en dat uw toiletten wel schoon zijn. Want u wilt toch niet dat de kwaliteit daalt als u er eens niet bent?

Wij kunnen u een mystery shopper abonnement aanbieden volledig afgestemd op uw wensen of een eenmalig bezoek, uiteraard is dit bezoek ook geheel gebaseerd op de punten welke u belangrijk vindt.

Neem vandaag nog contact met ons op!